side

5/24/2016

Barn som er eksponerte for rus under svangerskapet

I det siste forbereder meg til eksamen. Jeg tenkte jeg ville legge ut info som jeg fant om barn i kriser. I det første så legger jeg lesestoff og lytteopptak om barn som er eksponerte for for rus under svangerskapet.

'' Opptrappingsplanen for rusfeltet går nå til behandling i komiteen. Ulike organisasjoner hadde fått fem minutter hver til å komme med innspill til planen og flere benyttet anledningen. Det var den pågående debatten rundt Legemiddelassistert Rehabilitering (LAR) som opptok de aller fleste av dem som talte barnas sak i høringen.... ''

kilde: http://www.sshf.no/pasient_/kompetansentre_/barnsbeste_/artikler_/nasjonalt_/Sider/LAR-dominerte-rusplan-innspill.aspx



Åpen høring i Stortingets helse - og omsorgskomite fra tirsdag 9.2.16 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar